Портфоліо


Назва проекту

Трикутники навколо нас.

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія , інформатика, природознавство.

Навчальні цілі


Після вивчення даної теми учні зможуть :
·         розповісти історію виникнення трикутників;
·         використовувати застосування трикутників у житті;
·         описувати зміст понять «рівні фігури»;
·         зображувати та знаходити на малюнках рівносторонні , рівнобедрені , прямокутні трикутники та їх елементи.
Формуються навички :
- пристосовування до різних ролей та рівнів відповідальності;
- усвідомлення свої потреби до навчання;
- ефективно використовувати час та розподіляти робоче навантаження;
- критично оцінювати інформаційні ресурси;
- відповідального ставлення до авторського права;
- ефективного спілкування та співробітництва з іншими учнями, з експертами, викладачами;
- публічного виступу;
- аналізувати, узагальнювати та оцінювати факти, формулювати та аргументувати власну точку зору;
- використовувати ІКТ та  сервіси  Веб 2.0 для представлення результатів дослідження.

Вік учнів, клас

12 - 13 років, 7 клас

Стислий опис проекту

Проект з предмету «Геометрія » відноситься до теми «Трикутники», яка вивчається у 7 класі. Тема , що розглядається «Трикутник і його елементи». В ході виконання проекту учні вивчають історію виникнення трикутників, застосування трикутників у різних галузях, зв’язок геометрії з іншими науками (здійснюють пошук у довідниках, енциклопедіях, книгах, мережі Інтернет ), розглядають приклади трикутників у навколишньому середовищі. Кінцевим результатом стане презентація учнів, яка є комплексною роботою  всіх груп.  

Повний План вивчення теми  

План впровадження проекту

Навчальні цілі

Після вивчення даної теми учні зможуть :
·         розповісти історію виникнення трикутників;
·         використовувати застосування трикутників у житті;
·         описувати зміст понять «рівні фігури»;
·         зображувати та знаходити на малюнках рівносторонні , рівнобедрені , прямокутні трикутники та їх елементи.
Формуються навички :
- пристосовування до різних ролей та рівнів відповідальності;
- усвідомлення свої потреби до навчання;
- ефективно використовувати час та розподіляти робоче навантаження;
- критично оцінювати інформаційні ресурси;
- відповідального ставлення до авторського права;
- ефективного спілкування та співробітництва з іншими учнями, з експертами, викладачами;
- публічного виступу;
- аналізувати, узагальнювати та оцінювати факти, формулювати та аргументувати власну точку зору;
- використовувати ІКТ та  сервіси  Веб 2.0 для представлення результатів дослідження.

Опис оцінювання
Упродовж всієї навчальної теми проводиться опитування та оцінювання, щоб допомогти учням розви­вати навички мислення високого рівня, розробляти зміст учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні використовують , Контрольний список публікації та Форму для оцінювання презентації, в залежності від того, який вид представлення результатів роботи в проекті вони обирають, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні.
Також з цією метою використовуються нагадування і підказки, які використовуватимуться як впродовж роботи над проектом, так і наприкінці роботи над проектом. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень за допомогою контрольних списків спільної роботи та перегляду продуктів діяльності учнів. Регулярно ведеться читання блогу дослідження, а наприкінці першого тижня здійснюється тестування учнів за допомогою бланку контролю. В кінці роботи над проектом здійснюється самооцінювання роботи в проекті кожного учня з допомогою контрольного списку запитань до рефлексії.

Діяльність учнів та вчителя


Вчитель:
До початку проекту:
- Забезпечує технічні умови реалізації проекту. - Повідомляє основні цілі та завдання. - Проводить підготовче заняття по використанню мережі Інтернет (основи роботи з електронною поштою, основи пошуку інформації). - Розробляє план впровадження проекту. - Проводить анкетування за допомогою опитувальника для виявлення початкових знань з теми. - Спілкується з батьками з метою визначити їх відношення до використання проектів у школі, зайомить їх з основами методу за допомогою публікації. На першому етапі проекту вчитель показує презентацію теми майбутнього проекту, формуються групи за інтересами, обговорюються джерела інформації, пояснюються навчальні завдання, форми оцінювання проекту, ставиться учням ключове запитання. Учні при перегляді презентації вчителя дізнаються про способи об’єднання у групи, завдання для кожної групи та яким чином буде оцінюватися результативність навчання.
Вчитель, використовуючи таблицю ЗХД, проводить опитування та мозковий штурм по ключовому та тематичним питанням, щоб визначити початковий рівень знань учнів.
Вчитель вносить корективи в навчальний план теми після діагностування вхідних знань учнів. Під керівництвом вчителя учні вчаться розробляти презентації, об’єднуються в групи, вибирають завдання для дослідження. Кожна група обговорює своє завдання, планує його та складає план своєї роботи. Між учнями групи розподіляються обов’язки. Учні здійснюють контроль та самоконтроль виконання завдання проекту через форми оцінювання.
Учні першої групи – шукачі  – досліджують матеріали Інтернету, довідників, енциклопедій і дізнаються, що означає поняття «трикутник», історію виникнення трикутників .
Учні другої групи – знавці  – досліджують інформацію про різні види трикутників, вивчають їх елементи, властивості та ознаки. Результат своєї роботи оформлюють у вигляді буклету.
Учні третьої групи – репортери – проводять опитування серед батьків, вчителів, знайомих з питання «Де зустрічається трикутник в навколишньому світі?» Хід та результати опитування учні розміщують у вигляді презентації,  оформленої спільно з першою та другою групою. Під час роботи над проектом учні вчаться розв’язувати задачі, доводити теореми. Для перевірки знань вчителем розроблені самостійні роботи, тестові завдання, опитувальники.
По закінченні проекту необхідно повернутися до ключового питання. Запропонувати учням відповісти на нього у блозі. Бажано навести побільше прикладів при відповіді на запитання. Вчитель знову пропонує повернутися до ЗХД та заповнити останню колонку. Наприкінці проекту учні використовують критерії оцінки співпраці, щоб оцінити свою роботу в групі та які знання та навички вони отримали при розробці проекту. Вони також обговорюють розвиток навичків, необхідних у 21 столітті, таких як робота в групах, використання ІКТ-технологій. Так як це груповий проект оцінюються навички співпраці . В кінці роботи підводяться підсумки та виставляються оцінки.

Відомості про автора

Ткаченко Наталія Володимирівна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики

Навчальний заклад Троїцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області

Місто\село, район, область смт Троїцьке, Троїцький район, Луганська область

Контактні дані e-mail:natali.natali.ua@gmail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 10.09.2012 - 28.09.2012

Тренер Федорущенко Наталія Юріївна

Місце проведення тренінгу Троїцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради    Луганської області

Комментариев нет:

Отправить комментарий